Szukaj
FAQ

FAQ

Co oznaczają "szybkie zakupy"?

Istnieje również forma „szybkich zakupów", skraca znacznie czas składania zamówienia gdyż nie musza Państwo wtedy logować się do naszego systemu.


Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

Działamy na rynku od 1995 r. O jakości naszych usług i bezpieczeństwie zawieranej z nami transakcji przekonała się już bardzo duża liczba Klientów. Wielu z nich kupuje buty odzież i dodatki tylko u nas, obdarzając nas dużym zaufaniem, za co odwdzięczamy się - ich zdaniem - profesjonalną i uczciwą obsługą. Chcemy nadal umacniać naszą pozycję i wciąż się rozwijać, więc zapewnienie naszym Klientom absolutnego bezpieczeństwa zawieranej transakcji oraz jej wiarygodności należy do naszych najważniejszych obowiązków.   Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Państwa dane osobowe przechowywane są na jednym zabezpieczonym, specjalnie do tego przygotowanym serwerze. Dostęp do tego serwera mają jedynie przeszkolone i uprawnione osoby. Państwa dane osobowe są wykorzystywane JEDYNIE do realizacji zamówień. 

Bezpieczeństwo płatności internetowych gwarantowane jest przez system autoryzacji kart płatniczych i bezpośrednich przelewów internetowych PayU.pl oraz DotPay.pl.

Jakie rodzaje płatności są dostępne?
  • za pobraniem
  • online, kartą kredytową przed dostawą towaru - usługa PayU.pl
  • online, kartą kredytową przed dostawą towaru - usługa DotPay.pl
  • przelew zwykły na konto bankowe przed wysyłką
  • Ferbuy - płatności odroczone
  • PayPal
 
Jakie są koszty przesyłki? Ile czasu będę musiał czekać na przesyłkę?

Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Kuriera DPD, Paczkomatów Inpost. 
Paczka kurierska DPD pobraniowa - 9,90 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania paczki).
Paczka kurierska DPD bezpobraniowa - 9,90 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania). Firma kurierska zastrzega sobie możliwość dostarczenia przesyłki w czasie dłuższym niż podany powyżej (taka sytuacja może mieć miejsce np. podczas wzmożonego ruchu paczek np. w okresie świąt).
Paczka dostarczana do Paczkomatu Inpost bezpobraniowa - 6,90 zł (dostawa zwykle w 1 dzień roboczy od dnia wysłania).
Paczka dostarczana do Paczkomatu Inpost pobraniowa - 6,90 zł (dostawa zwykle w 1 dzień roboczy od dnia wysłania).
 
 
Odbiór osobisty

Zamówienie możesz odebrać w jednym z naszych sklepów. Podczas składania wybierz spośród metod dostawy odbiór osobisty. Usługa jest możliwa jedynie w sklepie odzieżowym Schaffa (lokal użytkowy UH-5), w Pasażu Ursynowskim, położonym przy Al. KEN 97 w Warszawie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00-19:00, a w soboty i niedziele od 11:00-15:00. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-maila, z wiadomością o gotowym zamówieniu do odbioru. Paczka będzie czekała na Ciebie przez 5 dni roboczych. Pod dwóch dniach otrzymasz automatyczne przypomnienie o odbiorze. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem w sklepie będziesz mógł zapłacić za towar gotówką lub kartą. Podczas odbioru nie jest możliwe dokonanie jakichkolwiek zmian do danego zamówienia. Jeśli nie odbierzesz zamówienia w ciągu 5 dni roboczych zamówienie zostanie automatycznie anulowane.


Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
 
Realizujemy również przesyłki zagraniczne. Taką usługę prosimy ustalać indywidualnie przed złożeniem zamówienia pod adresem mailowym: zamowienia@schaffashoes.pl. Korzystamy wówczas z usług zewnętrznegokuriera POCZTEX - oraz według cennika Pocztex-u. Zamówienia zagraniczne realizowane są po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz transportu - przelewem na nasze konto.
 
Czy można anulować zamówienie?
 
Podczas potwierdzania złożonego zamówienia, Klient ma prawo je anulować. Gdy zamówienie zostanie potwierdzone, zostanie niezwłocznie zrealizowane, dlatego prosimy o dokładne przemyślenie zakupu przed jego finalizacją. W wyjątkowych sytuacjach losowych, zamówienie może zostać anulowane już po jego potwierdzeniu. W takim wypadku prosimy o przesłanie maila pod adres zamowienia@schaffashoes.pl z imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 4023696. Nie ma możliwości anulowania zamówienia po jego wysyłce. 
 
Czy można zwracać i reklamować towar?

Zwroty oraz reklamacje prosimy wysłać na adres: 
Schaffa (lokal użytkowy UH-5)
ul. KEN 97
02-722 Warszawa

Zwroty i reklamacje prosimy przesyłać zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru (nie listem poleconym). Sklep Schaffashoes.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane drogą mailową przez klienta. Do odsyłanego obuwia prosimy dołączyć paragon, informację o numerze zamówienia. Sklep po otrzymaniu przesyłki skontaktuje się z nadawcą paczki drogą mailową - na adres wskazany przy składaniu zamówienia. W przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej, prosimy o odesłanie obuwia Pocztą Polską, zwykłą paczką wraz z dowodem zakupu oraz żądaniem reklamacji na formularzu reklamacyjnym.

Jeżeli towar, który dotrze do Klienta będzie posiadał wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia formy wymiany produktu. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Wymiana w takim przypadku odbywa się na koszt sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 
 
Jak wygląda darmowy zwrot przez Paczkomaty InPost?
 
Zwróć produktu za darmo. Wystarczy, że na stronie szybkiezwroty.pl/schaffashoes wypełnisz formularz. Następnie przygotuj paczkę do nadania. Dołącz do niej wydrukowany i uzupełniony formularz zwrotu. Wkrótce otrzymasz potwierdzenie Twojego zgłoszenia oraz kod nadania. Udaj się do najbliższego paczkomatu i nadaj przesyłkę, wykorzystując kod nadania, który wcześniej otrzymałeś. Kod nadania będzie aktywny przez 72 godziny. Sklep potwierdzi zwrot przesyłki drogą mailową - na adres wskazany przy składaniu zamówienia. W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki otrzymasz zwrot pieniędzy.

Czy zamówienie podlega wymianie?
 
Jeśli chcesz dokonać wymiany, skontaktuj się z nami lub skorzystaj z formularza wymiany. Jesteśmy pewni, że znajdziemy dla Ciebie inny rozmiar lub model.
 
Dlaczego warto podać adres e-mail podczas rejestracji?

Podanie adresu e-mail pozwoli na lepszy kontakt pomiędzy sklepem a zamawiającym. Kontakt mailowy jest wykorzystywany do potwierdzania zamówień przez Klientów oraz do informowania Klienta o zmianie statusu jego zamówienia lub o zmianie dostępności zamówionego produktu. Aby otrzymywać informacje o ofercie, niezbędna jest zgoda Klienta. Nie wysyłamy ofert bez zgody odbiorców! 
 
Czy są udzielane rabaty przy większych zamówieniach?

Jeśli zostanie złożone zamówienie jednorazowe na kwotę 1000 zł lub więcej - zamawiający otrzymuje rabat 5%, który będzie honorowany od następnego zamówienia. Od momentu zaakceptowania rabatu przez administratora sklepu, zamawiający może po zalogowaniu zobaczyć ceny produktów z uwzględnionym rabatem.

Do czego służy lista życzeń?

Podczas przeglądania artykułów można przenosić je do listy życzeń. To rodzaj notatnika, w którym można umieszczać przedmioty. W każdej chwili można wrócić do zebranych w jednym miejscu artykułów, bez ponownego wyszukiwania.  Bez problemu zawartość listy życzeń można przenieść od razu do koszyka (w całości, lub wybiórczo). Zawartość listy życzeń można przenieść do koszyka (w całości lub pojedyncze przedmioty). Listę życzeń można również przesłać znajomej osobie na jego adres mailowy.

Jakie karty płatnicze są honorowane w schaffashoes.pl?
 
W systemie PayU.pl oraz DotPay.pl możliwe jest autoryzowanie transakcji dokonywanych kartami wystawionymi w systemach Visa Int. oraz Europay/MasterCard Int. Możliwa jest autoryzacja głównie kart wypukłych (embossowanych) oraz kart wirtualnych. Debetowe karty elektroniczne Visa Electron są autoryzowane w zależności od banku, który je wystawił. Aby dowiedzieć się czy daną kartą elektroniczną można dokonać płatności w Internecie, należy skontaktować się z bankiem, który wystawił kartę.    

Jak dobrać rozmiar?
 
Jeżeli już wcześnie były dokonywane zakupy butów marek dostępnych w schaffashoes.pl, najlepiej jest pozostać przy rozmiarze, który był zazwyczaj zamawiany. Jeżeli zamawiasz po raz pierwszy buty danej marki, proponujemy zamówić rozmiar, który nosisz standardowo. Jeżeli jednak nie masz pewności co do rozmiaru, proponujemy prosty sposób, aby go ustalić. 
 
Przy każdym prezentowanym bucie w Schaffashoes.pl podany jest rozmiar. Aby odpowiednio dokonać pomiaru stopy, należy położyć kartkę papieru na podłodze, przy ścianie. Postawić na kartce stopę, dosunąć do ściany i starannie zaznaczyć najdalej wysunięty punkt stopy. Następnie zmierzyć długość w linii prostej od zaznaczenia do początku kartki papieru.
 
Do wymiaru należy dodać 2-3 milimetry luzu i wówczas dopasować wg tabeli: 
 
Rozmiar buta

Długość stopy

35
22,3 cm
36
23,0 cm
37
23,6 cm
38
24,3 cm
39
25,0 cm
40
25,6 cm
41
26,3 cm
42
27,0 cm
43
27,6 cm
44

28,3 cm

 
UWAGA: 
Miara wkładki wewnętrznej w butach ma charakter orientacyjny i jej długość jest sugerowana przez producenta.
do góry