Szukaj
 -10%  EXTRA do 16.07 / 12:00
FAQ

FAQ

Co oznaczają "szybkie zakupy"?

Istnieje również forma „szybkich zakupów", skraca znacznie czas składania zamówienia gdyż nie musza Państwo wtedy logować się do naszego systemu.


Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

Działamy na rynku od 1995 r. O jakości naszych usług i bezpieczeństwie zawieranej z nami transakcji przekonała się już bardzo duża liczba Klientów. Wielu z nich kupuje buty odzież i dodatki tylko u nas, obdarzając nas dużym zaufaniem, za co odwdzięczamy się - ich zdaniem - profesjonalną i uczciwą obsługą. Chcemy nadal umacniać naszą pozycję i wciąż się rozwijać, więc zapewnienie naszym Klientom absolutnego bezpieczeństwa zawieranej transakcji oraz jej wiarygodności należy do naszych najważniejszych obowiązków.   Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Państwa dane osobowe przechowywane są na jednym zabezpieczonym, specjalnie do tego przygotowanym serwerze. Dostęp do tego serwera mają jedynie przeszkolone i uprawnione osoby. Państwa dane osobowe są wykorzystywane JEDYNIE do realizacji zamówień.  

Bezpieczeństwo płatności internetowych gwarantowane jest przez system autoryzacji kart płatniczych i bezpośrednich przelewów internetowych TPay.

Jakie rodzaje płatności są dostępne?
  • za pobraniem
  • za pobraniem, kartą u Kuriera
  • online, kartą kredytową przed dostawą towaru - usługa TPay
  • przelew zwykły na konto bankowe przed wysyłką
 
Jakie są koszty przesyłki? Ile czasu będę musiał czekać na przesyłkę?
 

Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Kuriera DPD oraz Punktów Odbioru Pick-Up. 
Paczka kurierska DPD pobraniowa - 9,90 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania paczki).
Paczka kurierska DPD bezpobraniowa - 9,90 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania). Firma kurierska zastrzega sobie możliwość dostarczenia przesyłki w czasie dłuższym niż podany powyżej (taka sytuacja może mieć miejsce np. podczas wzmożonego ruchu paczek np. w okresie świąt).
Paczka dostarczana do Punktów Odbioru DPD Pick-Up - 9,90 zł (dostawa zwykle w 1 dzień roboczy od dnia wysłania).

 
Odbiór osobisty

Zamówienie możesz odebrać w jednym z naszych sklepów. Podczas składania wybierz spośród metod dostawy odbiór osobisty. Usługa jest możliwa jedynie w sklepie odzieżowym Schaffa (lokal użytkowy UH-5), w Pasażu Ursynowskim, położonym przy Al. KEN 97 w Warszawie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00-19:00, a w soboty od 11:00-15:00. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-maila, z wiadomością o gotowym zamówieniu do odbioru. Paczka będzie czekała na Ciebie przez 5 dni roboczych. Sklep Schaffashoes w al. KEN 97 jest nieczynny w niedziele. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz e-maila, z wiadomością o gotowym zamówieniu do odbioru następnego dnia. Paczka będzie czekała na Ciebie przez 5 dni roboczych. Pod dwóch dniach otrzymasz automatyczne przypomnienie o odbiorze. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem w sklepie będziesz mógł zapłacić za towar gotówką lub kartą. Podczas odbioru nie jest możliwe dokonanie jakichkolwiek zmian do danego zamówienia. Jeśli nie odbierzesz zamówienia w ciągu 5 dni roboczych zamówienie zostanie automatycznie anulowane.


Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
 
Realizujemy również przesyłki zagraniczne. Taką usługę prosimy ustalać indywidualnie przed złożeniem zamówienia pod adresem mailowym: zamowienia@schaffashoes.pl. Korzystamy wówczas z usług zewnętrznego kuriera POCZTEX - oraz według cennika Pocztex-u. Zamówienia zagraniczne realizowane są po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz transportu - przelewem na nasze konto.
 
Czy można anulować zamówienie?
 
Podczas potwierdzania złożonego zamówienia, Klient ma prawo je anulować. Gdy zamówienie zostanie potwierdzone, zostanie niezwłocznie zrealizowane, dlatego prosimy o dokładne przemyślenie zakupu przed jego finalizacją. W wyjątkowych sytuacjach losowych, zamówienie może zostać anulowane już po jego potwierdzeniu. W takim wypadku prosimy o przesłanie maila pod adres zamowienia@schaffashoes.pl z imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia lub prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 4023696. Nie ma możliwości anulowania zamówienia po jego wysyłce. 
 
Czy można zwracać i reklamować towar?

Zwroty oraz reklamacje prosimy wysłać na adres: 
Schaffa (lokal użytkowy UH-5)
ul. KEN 97
02-722 Warszawa

Zwroty i reklamacje prosimy przesyłać zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru (nie listem poleconym) lub za pośrednictwem kuriera. Sklep Schaffashoes.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane drogą mailową przez klienta. Do odsyłanego obuwia prosimy dołączyć paragon, uzupełniony formularz wymiany/zwrotu oraz informację o numerze zamówienia. Sklep po otrzymaniu przesyłki skontaktuje się z nadawcą paczki drogą mailową - na adres wskazany przy składaniu zamówienia. W przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej, prosimy o odesłanie obuwia Pocztą Polską, zwykłą paczką lub za pośrednictwem kuriera,  wraz z dowodem zakupu oraz żądaniem reklamacji na formularzu reklamacyjnym.

Bez problemu możesz też zwrócić produkt za darmo w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup. Zdecyduj, które miejsce i czas zwrotu będzie dla Ciebie najlepsze. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i zapisz jej pierwotny numer. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu. Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup. Otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki drogą mailową, na adres który przy przyjmowaniu przesyłki do zwrotu jest wpisywany przez operatora Pickup. Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru.

Darmowego zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie (z wyłączeniem niedziel).

Jeżeli towar, który dotrze do Klienta będzie posiadał wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia formy wymiany produktu. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Wymiana w takim przypadku odbywa się na koszt sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 
 
Jak wygląda darmowy zwrot przez DPD Pickup?
 
Możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup. Zdecyduj, które miejsce i czas zwrotu będzie dla Ciebie najlepsze.  Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i zapisz jej pierwotny numer. Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup. Otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki drogą mailową, na adres który przy przyjmowaniu przesyłki do zwrotu jest wpisywany przez operatora Pickup. Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru.

Czy zamówienie podlega wymianie?
 
Jeśli chcesz dokonać wymiany, w ciągu 30 dni zapakuj bezpiecznie przesyłkę i dołącz wypełniony formularz wymiany. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zgłoś chęć wymiany towaru. Kurier dostarczy Ci nowy produkt, a nietrafiony zabierze ze sobą! Szczegółową procedurę wymiany znajdziesz tutaj.

Produkt możesz również wymienić odsyłając go zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem kuriera na adres Sklep Schaffa Al. KEN 97, lokal UH-5 02-722 Warszawa. Nie zapomnij dołączyć do paczki dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.

Darmowej wymiany możesz dokonać także osobiście w każdym sklepie stacjonarnym w Warszawie (z wyłączeniem niedziel).

Zamówienie podlega wymianie w ramach tego samego modelu (rozmiar lub kolor), a wymiany na inny model możesz dokonać jedynie osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 (z wyłączeniem niedziel). W takim przypadku tracisz jednak możliwość zwrotu wymienionego towaru.

 
Dlaczego warto podać adres e-mail podczas rejestracji?

Podanie adresu e-mail pozwoli na lepszy kontakt pomiędzy sklepem a zamawiającym. Kontakt mailowy jest wykorzystywany do potwierdzania zamówień przez Klientów oraz do informowania Klienta o zmianie statusu jego zamówienia lub o zmianie dostępności zamówionego produktu. Aby otrzymywać informacje o ofercie, niezbędna jest zgoda Klienta. Nie wysyłamy ofert bez zgody odbiorców! 
 
Czy są udzielane rabaty przy większych zamówieniach?

Jeśli zostanie złożone zamówienie jednorazowe na kwotę 1000 zł lub więcej - zamawiający otrzymuje rabat 5%, który będzie honorowany od następnego zamówienia. Od momentu zaakceptowania rabatu przez administratora sklepu, zamawiający może po zalogowaniu zobaczyć ceny produktów z uwzględnionym rabatem.

Do czego służy lista życzeń?

Podczas przeglądania artykułów można przenosić je do listy życzeń. To rodzaj notatnika, w którym można umieszczać przedmioty. W każdej chwili można wrócić do zebranych w jednym miejscu artykułów, bez ponownego wyszukiwania.  Bez problemu zawartość listy życzeń można przenieść od razu do koszyka (w całości, lub wybiórczo). Zawartość listy życzeń można przenieść do koszyka (w całości lub pojedyncze przedmioty). Listę życzeń można również przesłać znajomej osobie na jego adres mailowy.

Jakie karty płatnicze są honorowane w schaffashoes.pl?
 
W systemie TPay możliwe jest autoryzowanie transakcji dokonywanych kartami wystawionymi w systemach Visa Int. oraz Europay/MasterCard Int. Możliwa jest autoryzacja głównie kart wypukłych (embossowanych) oraz kart wirtualnych. Debetowe karty elektroniczne Visa Electron są autoryzowane w zależności od banku, który je wystawił. Aby dowiedzieć się czy daną kartą elektroniczną można dokonać płatności w Internecie, należy skontaktować się z bankiem, który wystawił kartę.    

Jak dobrać rozmiar?
 
Jeżeli już wcześnie były dokonywane zakupy butów marek dostępnych w schaffashoes.pl, najlepiej jest pozostać przy rozmiarze, który był zazwyczaj zamawiany. Jeżeli zamawiasz po raz pierwszy buty danej marki, proponujemy zamówić rozmiar, który nosisz standardowo. Jeżeli jednak nie masz pewności co do rozmiaru, proponujemy prosty sposób, aby go ustalić. 
 
Przy każdym prezentowanym bucie w Schaffashoes.pl podany jest rozmiar. Aby odpowiednio dokonać pomiaru stopy, należy położyć kartkę papieru na podłodze, przy ścianie. Postawić na kartce stopę, dosunąć do ściany i starannie zaznaczyć najdalej wysunięty punkt stopy. Następnie zmierzyć długość w linii prostej od zaznaczenia do początku kartki papieru.
 
Do wymiaru należy dodać 2-3 milimetry luzu i wówczas dopasować wg tabeli: 
 
Rozmiar buta

Długość stopy

35 22,3 cm
36 23,0 cm
37 23,6 cm
38 24,3 cm
39 25,0 cm
40 25,6 cm
41 26,3 cm
42 27,0 cm
43 27,6 cm
44

28,3 cm

 
UWAGA: 
Miara wkładki wewnętrznej w butach ma charakter orientacyjny i jej długość jest sugerowana przez producenta.
do góry