1. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 30 dni od daty doręczenia towaru. Prześlij zwrot zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem kuriera na adres Sklep Schaffa Al. KEN 97, lokal UH-5 02-722 Warszawa. Nie zapomnij dołączyć paragonu fiskalny, wypełnionego formularza zwrotu/wymiany oraz danych potrzebnych do zwrotu pieniędzy. Będziemy wdzięczni, jeśli otrzymamy produkt w oryginalnym opakowaniu producenta. Koszty zwrotu pokrywa klient.
2. Możesz również skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup.
3. Zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie.
Skorzystaj z formularza zwrotu.
Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę, po otrzymaniu paczki, pracownicy Biura Obsługi Klienta wprowadzą zwrot do systemu. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu.
Zwrot towaru jest możliwy gdy:
Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o zwrocie środków.
Adres do wysyłki zwrotu: Sklep Schaffa (lokal użytkowy UH-5), Al. KEN 97, 02-722 Warszawa
Zwrotu zamówienia można dokonać również bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
Zapisz się do newslettera
i otrzymaj aż 30 zł na zakupy!
Bądź zawsze na bieżąco z największymi promocjami,
akcjami specjalnymi oraz wydarzeniami z życia sklepu.
Kod działa na produkty nieprzecenione powyżej 150 zł.
Nie łączy się z portmonetką
ani rabatem stałego klienta.
Wypisz się z newslettera
Informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, opisanych w Polityce prywatności. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Więcej o ciasteczkach |