Szukaj

Zamówione PRODUKTY nie spełniły Twoich oczekiwań?

Masz prawo rozmyślić się w ciągu 30 dni

ZWROT W 3 KROKACH

Wysyłka

1. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 30 dni od daty doręczenia towaru. Prześlij zwrot zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem kuriera na adres Sklep Schaffa Al. KEN 97, lokal UH-5 02-722 Warszawa. Nie zapomnij dołączyć rachunku/faktury, wypełnionego formularza zwrotu/wymiany oraz danych potrzebnych do zwrotu pieniędzy. Będziemy wdzięczni, jeśli otrzymamy produkt w oryginalnym opakowaniu producenta. Koszty zwrotu pokrywa klient.

2. Możesz również skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup.

  • Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i zapisz jej pierwotny numer
  • Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup
  • Podaj adres mailowy operatorowi Pickup, otrzymasz na niego potwierdzenie nadania przesyłki

3. Zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie.

Skorzystaj z formularza zwrotu.

Przyjęcie zwrotu

Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę, po otrzymaniu paczki, pracownicy Biura Obsługi Klienta wprowadzą zwrot do systemu
Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu.

Zwrot środków

Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o zwrocie środków.

Adres do wysyłki zwrotu: Sklep Schaffa (lokal użytkowy UH-5), Al. KEN 97, 02-722  Warszawa
Zwrotu zamówienia można dokonać również bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.