Szukaj
Full Free

Ciesz się zakupami, nie martw się o dodatkowe koszty!
Sklep Schaffashoes.pl bierze je na siebie.

Dostawa 0 zł

Dla zamówień powyżej 200 zł, niezależnie od wybranej metody dostawy.

Wymiana na koszt sklepu

Nie trafiłeś w rozmiar? Kolor? Nie ma problemu. Wymienimy go w ramach tego samego modelu. Nowy produkt dostarczymy do Ciebie bez kosztów wysyłki. W ciągu 30 dni zapakuj bezpiecznie przesyłkę i dołącz wypełniony formularz wymiany. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zgłoś chęć wymiany towaru. Kurier dostarczy Ci nowy produkt, a nietrafiony produkt zabierze ze sobą!
Szczegółową procedurę wymiany znajdziesz tutaj.
Darmowej wymiany możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie (z wyłączeniem niedziel).

Darmowy zwrot

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Bez problemu możesz zwrócić go za darmo w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup. Zdecyduj, które miejsce i czas zwrotu będzie dla Ciebie najlepsze. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i zapisz jej pierwotny numer. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu. Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup. Otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki drogą mailową, na adres który przy przyjmowaniu przesyłki do zwrotu jest wpisywany przez operatora Pickup. Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru.
Darmowej wymiany możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie (z wyłączeniem niedziel).
Szczegółową procedurę zwrotów znajdziesz tutaj.

Darmowa reklamacja

Zamówiony produkt posiada wadę ukrytą? Masz prawo reklamować go w ciągu 2 lat. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i wysłany bezpłatnie do Ciebie. W przypadku konieczności naprawy reklamacyjnej wyślij do nas produkt zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem kuriera na adres Sklep Schaffa Al. KEN 97, lokal UH-5 02-722 Warszawa. Nie zapomnij dołączyć do paczki dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza reklamacyjnego. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci także środki za wysyłkę paczki.
Szczegółową procedurę reklamacji znajdziesz tutaj.